O promisiune

Dragi prieteni, în urmă cu ceva timp am făcut o promisiune bunei mele prietene Cristina. Aceea de a posta o fotografie cu mine, făcută chiar de ea, când a venit în luna Mai,  împreună cu familia şi alţi prieteni, ca să ne viziteze. Într-una din zile am adus un borcan de nectar de pere fără zahăr, şi au fost foarte încântaţi de gustul acestuia. Am vrut să-i fac o fotografie pentru a posta pe blog reţeta. Ea mi-a spus :  "Stai un pic să-ţi fac o poză, să postezi  pe blog măcar una şi cu tine, vor oamenii să te vadă, în special cei care cumpără produsele tale!"
Am tot amânat-o, deoarece am fost prinsă cu treburile prin grădină, culesul unor plante din această perioadă, cu produsele şi cosmeticele (am să  postez cât de curând posibil rezultatele). A plouat, internet-ul a mers foarte slab şi nu am putut posta nimic.
Dragi prieteni îmi cer scuze, acum şi aici, pentru întârzierea multor postări, şi..., poate nu mă ridic întotdeauna la nivelul aşteptărilor celorlalţi, eu mă strădui să fiu înainte de toate şi mai apoi să fac atât cât pot de mult.Viaţa m-a învăţat şi îmi place mie să spun: " toate vin şi se coc la timpul lor..." .
Eu şi nectarul de pere fără zahăr ( perele fiind ecologice şi culese de noi)
Reţeta este foarte simplă, şi o voi posta în pagina Retete si Leacuri
Vă doresc o seară bună tuturor!

Să zâmbim cu Sufletul!

Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați un mesaj!