Plante, preparate si pregatiri pentru mare si Raw Generation 3-4 septembrie Bucuresti

In ultima perioada s-au petrecut multe, iar cel mai solicitant fiind lucrul cu plantele si realizarea in sine a preparatelor , crearea de noi produse pentru targul Raw Generation din 3-4 septembrie de la Bucuresti, acesta fiind imediat dupa intoarcerea de la mare. Asadar suntem in toi cu pregatirile plantelor si celor necesare produselor. Prepar  sapunuri  si  sampoane cu pulberi si extracte din plante de anul acesta , pentru a fi taman bune de folosit in septembrie. Formule si produse noi va asteapta la urmatoarele evenimente.



Si ori de cate ori simt nevoia si am posibilitatea de a ma incarca energetic, sau sunt zdruncinata emotional, sau am nevoie de un "ascultator de nadejde" iar el sau ea nu este in preajma, merg pana la un copac, ma asez langa acesta, chiar de unii dintre voi  o sa spuneti ca-s nebuna sau ciudata, si vorbesc, incepe o conectare intre cele doua fiinte. E atat de reconfortant si tamaduitor acest lucru. Si  sa nu credeti, doar incercati si observati diferenta. Stiti de ce?!  
Natura are puterea ei si ne-a fost daruita noua din iubire si aceasta se daruie la randul sau  cu dragoste din gradina intregului pamant sa isi aduca beneficiile pe toate caile posibile si in toate planurile.

  Apoi  rostesc o rugaciune din adancul fiintei,  multumesc si stau ...  si, la un moment dat, apare starea de pace si liniste interioara. Din acel punct , de acolo,  incep lucrurile toate sa se schimbe,   si pastrez cu mine acea stare cat de mult cu putinta, apoi repet procedeul, cu toate elementele , cu soarele, cu luna, cu stelele, cu insecte, pasari si  animalute care apar intr-un moment sau altul,  cu apa, cu pamantul, cu pietrele, cu florile,  cu toata Creatia vie.  

Adăugați o legendă

Preparatele Personalizate ce sunt formulate anume si intr-o anumita stare de creatie ...,  mentionez ca nu vor fi si a doua oara identice. Ca pastrez formulele de baza si extractele pentru anumite creme, tratamente sau diverse afectiuni da, dar nu ca vor fi identice intre ele.  Iar pentru a fi cat mai aproape de necesitatile fiecaruia, m-am straduit sa inteleg fiecare caz in parte, dar nu stiu daca am multumit pe toata lumea..  Unde nu am reusit sa vin in intampinare asa cum v-ati fi dorit , imi cer inca o data iertare dar atat am putut face acum in aceasta perioada. 








De aceea, m-am focusat pe comenzi si realizarea de produse, ceea ce de multe ori determina sa nu pot raspunde prompt la toate intrebarile, formulele personalizate pentru diverse afectiuni si comenzile tuturor. Imi cer iertare pe aceasta cale celor care din varii motive nu a ajuns coletul la timp sau cu mici diverse erori. Pentru a fi cat mai aproape de necesitatile fiecaruia, m-am straduit sa inteleg fiecare caz in parte . Unde nu am reusit sa vin in intampinare asa cum v-ati fi dorit , imi cer inca o data iertare dar atat am putut face acum , in aceasta perioada.









Va multumesc pentru intelegerea faptului ca aceste creme si preparate fara apa, conservanti, dimethicolene, trietanolamina, phenoexyethanol, SLS, parabeni, propilenglycoli, etc de la un lot la altul nu sunt intocmai identice, chiar daca pastrez reteta de baza, doresc ca produsul sa va placa si sa fie cat mai eficient. E ca atunci cand o gospodina se afla in bucatarie si mai are o rosie in plus sau a cumparat recent si ulei de canepa presat la rece si vrea sa fie cat mai gustoasa, sanataoasa si sa se bucure intreaga famile de beneficiile ingredientelor si de energia dragostei depusa in preparatele ei. Zambet


Despre toate chimicalele si ingrediente ascunse in multe produse pe care le cumparati si nu aveti de unde stii ce se afla inauntru imi voi face timp anume sa vorbesc si despre aceasta.
Mentionez din nou si din nou ca sunt realizate manual, din extracte din plante , culese si macerate la rece, pentru tincturi si apele florale folosesc planta cruda iar pe celelalte care sunt uscate natural le adaug ulterior .. Iar aici lucrurile stau un pic altfel. Nu e ca atunci cand ai uleiurile de-a gata cumparate si doar le amesteci cu diverse ingrediente si gata-i crema sau sapunul. Aici vibratia plantelor si a rugaciunilor se regasesc in produsele finite. Multi dintre voi mi-au spus aceste lucruri fara ca eu sa pomenesc despre toate acestea. Apoi, plantele au o anumita consistenta ,volum de apa , principii active, in functie de momentul culegerii si extragerii din acestea. Pentru a obtine toate aceste beneficii maxime e nevoie de timp si efort pentru culegerea , macerarea, uscarea si prelucrarea lor concreta (pulberi,uleiuri, ape medicinale, tincturi) iar efectele pe care le aduc sunt pe masura.







Un produs de calitate depinde de mai multi factori directi sau indirecti, fiecare influentand potentialul principiilor active din plante, momentul cand sunt culese, intervalul de ore, in functie de pozitia lunii fata de pamant, daca au fost uscate natural si corespunzator, care parti din planta a fost folosita, la ce si cat.
De exemplu , de-a lungul timpului , dupa ce am studiat si am testat mai multe plante si metode de extragere, am concluzionat ca o parte din ele au nevoie de macerare de 3 luni, altele 5 sau 7 luni. Unele necesita dubla extractie, altele ca sa -si reverse proprietatile este necesar de un alt tip de extractie. Iar uleiul de rosii pe care il folosesc la protectia solara sta 12 luni apoi il extrag manual prin presare., Toate acestea si nu numai, contribuie la structura si beneficiile aduse produsului finit.

Plantele medicinale din flora spontana, avand un rol foarte important asupra intregului ecosistem, este bine sa fim atenti cat de mult culegem dintr-un singur loc. Este bine de stiut, ca multe se inmultesc prin reinsamantare. Asadar daca veti merge la cules de plante, lasati sa mai fie si pentru anul urmator.
****

Roinita ,de exemplu, m-am straduit sa o cultiv din samanta , iar dupa multe incercari, pana am reusit sa o prind in gradina, a durat ceva timp, apoi cand am renuntat si mi-am vazut in continuare de treaba, vazand ca nu se prinde, am lasat toate semintele pe un strat printre alte plante , ca mai apoi surpriza! ...ce sa vada ochii mei, ca s-a prins fara sa o da mai bibilesc. Se pare ca a vrut sa imi arate ca se descurca singura sa creasca mare si vanjoasa, fara sa fie bibilita asa de mult.




Asa si copiii, si chiar si noi oamenii cateodata, avem nevoie sa fim lasati sa aratam ca putem creste fara sa fim bibiliti, ci doar sa stim ca suntem iubiti si este cineva care se gandeste la tine, pana crestem mari ... ca apoi ne purtam singuri de grija. Si ma strabate o vorba, scriind la aceasta ora tarzie si in starea in care ma aflu ca cu cat vrem " tot mai mari sa crestem, parca tot mai mici devenim" .Iar aici las pe fiecare sa inteleaga dincolo de cuvinte ...




Sa zambim cu Inima!

Mihaela Stamate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați un mesaj!