Recunostinta

De ieri, de cand am scris postarea cu nevoia mea de inca doua fiinte, care sa lucreze alaturi de mine si cu mine, au curs telefoanele si mesajele. Este fantastic de frumos acest sentiment. E un mare uau !
Acel sentiment cand te simti inconjurat de oameni cu un suflet extraordinar de mare, care se gandesc mai intai la semenii lor si apoi la ei. Oameni pe care nu i-am cunoscut niciodata si si-au oferit ajutorul cu tot ceea ce pot. Este dumnezeiesc acest sentiment de grija, de iubire, de frumos, de bunatate, de implinire, de recunostinta si de recunoastere totodata pentru ceea ce esti si faci. ☺️
Din toata inima, doresc tuturor sa vietuiasca acest sentiment in momentele potrivite pentru fiecare in parte ! Si aici fac o paranteza rapida pentru ca nu ma pot abtine la cate lucruri au venit ieri si in ultima perioada in viata mea (ieri am fost invitata sa vorbesc despre plantele medicinale, puterea lor binefacatoare, de ce sunt importante in viata noastra si proprietatile lor.
A fost frumos, provocator si interesant, deoarece mi se dadeau doar 20 secunde maxim 60 de secunde pentru a spune cate ceva despre beneficiile extractului concentrat dintr-o planta, toate astea s-au intamplat pe nepusa masa, nefiind pregatita in prealabil pentru aceasta. Dar cum bine stim cu totii, ca toate lucrurile nemaipomenite si momentele "tari" din viata noastra ies atunci cand vin inopinant. Hehe ;) Am ajuns acasa franta, am preparat rapid o pasta de avocado cu mult usturoi si lamaie, o salata de cruditati, am savurat cu mare pofta si foame, am pregatit copiii pentru somn si apoi am inceput sa mai raspund la mesajele voastre cat am putut de mult. Am simtit recunoastere pentru toate noptile nedormite deoarece ajungeam seara in casa si ma apucam sa pun la uscat plantele, ciupercile in pod, pentru toate noptile si zilele in care am stat si am mojarit pulberi de plante, in care am invartit cu lingura, preparand crema complet manual pana iesea structura si consistenta dupa dorinta mea (neavand electricitate), pentru toate acele nopti si zile in care am testat tot ceea ce primeam ca informatie, pentru toate zilele petrecute pe dealuri, paduri si tot felul de coclauri dupa plantute, ierburi si flori medicinale, pentru tot ceea ce am investit in aceasta pasiune, pentru tot ceea ce am sacrificat pentru a continua asta cu toata inima si fiinta mea, pentru ca exist si pentru ca existati voi toti - acolo undeva - iar gandurile voastre luminoase si bune au venit si tare bine in inima le-am primit.
Eu cred si simt ca nici-un gand nu se pierde in neant !
Omul devine ceea ce iubeste. daca iubeste o stanca, devine o stanca. Daca iubeste un obiect, devine acel obiect. Daca iubeste un om, devine acel om. Iar daca il iubeste pe Dumnezeu, devine Dumnezeu! Este alegerea lui !
Si poate ca unii dintre voi o sa va intrebati in gand ( pentru ca multi dintre voi m-au intrebat direct :" de unde ai atata energie, cum reusesti?" ).
Pot sa spun ca toate acestea vin dintr-o profunda iubire si incredere in Dumnezeu, pentru Creatia Sa, pentru Viata si pentru ca exist acum, in aceasta existenta si aici, pe acest pamant, in aceasta tara si in acest oras si oriunde m-as afla.
Omul devine ceea ce iubeste. daca iubeste o stanca, devine o stanca. daca iubeste un obiect, devine acel obiect. Daca iubeste un om, devine acel om. Iar daca il iubeste pe Dumnezeu, devine Dumnezeu! Este alegerea lui !
Grand Cannyon
Stiti cum reusesc ?! Am stat si am observat ca oboseala vine si pleaca repede atunci cand inima ta radiaza, atunci cand oferi din toata inima si faci cu toata inima! Simt ca am aripi si pot sa zbor cand din partea cealalta primesc lacrimi de bucurie, multumiri, zambete, strangeri in brate si recunostinta pentru dedicare si rezultate vizibile.
Sustin si va indemn pe toti, cu toata fiinta mea, sa faceti ceea ce va place si va aduce implinire sufleteasca si pe toate planurile!
Balsam rose 3 in 1 si Balsam Hranitor cu miere , musetel, galbenele 
Omului ii este deschis drumul catre Inalt, catre Bine! Atunci sa se straduiasca din rasputeri sa-l atinga, si niciodata sa nu se simta obosit in staruinta sa.


Sa zambim cu Inima !
Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați un mesaj!