Plantări de Primăvară



Pe la jumătatea luniii martie, fiind și Luna în creștere, perioadă propice de semănat, am pus felurite semințe pentru răsaduri și direct în pământ pe feliile de tort ale cercului nostru. 
 
Aici puteți vedea deja o parte din ele cum și-au scos afară căpșoarele după abundentele ploi din această perioadă de aprilie –mai. citeste mai departe
Și nu doar semințele cele-am pus noi ci și cele sălbatice, pe care le vom plivi ușor ca să nu deranjăm pământul și pe celelalte semințe încă neapărute la lumină.
Nu le luăm pe toate, din fiecare vom lăsa câteva ca să nu fie singure, până vor ieși prietenii lor de nădejde - cu care vor parcurge „drumul” din acest an - plantele  companioni.




































O bucată de pământ pe care am mulcit-o anul trecut în toamnă, (în poză - dreapta) în această primăvară am luat fânul de pe aceasta și l-am pus alături, unde am plantat cartofi în paie – după metoda lui Mircea.  Iar pe bucata ce fusese mulcită, am semănat împreună cu copiii, secară - ca experiment.
Și ca să câștigăm spațiu, la marginea ei am adus  pământ mai bogat un pic și am făcut cuiburi unde am semănat dovleci. Fiind terenul un pic în pantă, aceștia când vor începe să crească îi vom direcționa înspre partea de jos a terenului.
Cartofi in Paie

Pentru răsadurile de căpșuni, Mircea a amenajat o terasă cu rânduri bilonate, la care a lucrat o zi jumătate - intens, unde pe vârful biloanelor am transplantat căpșuni iar între ele usturoi, acestea două fiind buni companioni. Iar pe șanțurile formate între biloane vom transplanta alte răsaduri , la perioada potrivită acestora, care și ele la rândul lor compatibile.
Căpșuni și Usturoi - prieteni de nădejde
Vom vedea pe parcurs cum se dezvoltă și se comportă fiecare, apoi - recolta vorbește...
Bob























Să zâmbim cu sufletul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați un mesaj!